subota, 3. rujna 2016.

INTRO


Svaki blog valjda triba imat intro. Ili ne. Ali evo moj će očito imati.

Blogati? Zašto?

Pa prvo, volim pisati. Svašta, ali nikako da krenem nešto konkretno. Malo sam se jedno vrijeme čak i igrala novinarke za jedan portal i išlo mi je dobro. Ali sam se počela gadit sama sebi izgubljena u smrdljivom moru vijesti. A ni ne pratim ništa više što je servirano masama i totalno sam se otuđila od tog negativnog smrada. Dakle, još jedna u nizu mojih propalih karijera.

Drugo, želim podijeliti i staviti na okup neka saznanja koja sam savladala, još pokušavam savladati ili želim savladati u svojoj tek dodjeljenoj ulozi. Ulozi mame. A kako san puno "infišala" u prirodu ko prava mala čobanica onda će, nadam se, moji postovi pomoći onima koji smatraju da bi trebali ili žele suživiti se s prirodom što je više moguće. Nisam ni ja 100% uspješna, ali volim istraživati i učiti na tom planu. Pa i podjeliti sve što sam saznala, naučila i koristim.

Nadam se da će već netko pronaći pokoju korisnu stvar u ovoj mojoj hrpi "gluposti". A toga bi moglo biti još najviše.

Uživajte.

P.s. Razloga ima još za bloganje. Ali san se za intro već i pretjerano uspizdila..

:)

Nema komentara:

Objavi komentar